wyszukiwanie zaawansowane
» Zasady wysyłki

Kontakt

  • SEYKOpol
    ul. 11 Listopada 39,
    05-092 Łomianki
    e-mail: info@seykopol.pl
    Tel. 22 751-24-02; kom.+48 513-098-758
    NIP: 118-008-54-86
  • E-mail:info@seykopol.pl
  • Telefon22 751 24 02
    513-098-758
  • Fax22 751 24 02
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - piątek 8.00 - 16.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wysyłki

 
Zasady Wysyłki
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy Produktu:
1) przesyłka pocztowa priorytetowa, poczta 48
2) odbiór osobisty pod adresem: ul. 11 Listopada 39; 05-092 Łomianki, w Dni Robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru.
2.  Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  i jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz  płatności.
3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 24 godzin do 10 dni kalendarzowych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Powyższe terminy nie dotyczą realizacji Zamówień Towarów produkowanych na specjalne zamówienie Klienta, jak również zamówień Towaru, którego Sprzedający nie ma w chwili składania Zamówienia przez Klienta na stanie. O zaistnieniu takich okoliczności, Sprzedający zawiadomi Klienta. Strony uzgodnią indywidualnie termin i miejsce odbioru lub dostawy;                          4. W przypadku trudności z realizacją Zamówienia złożonego przez Klienta termin dostawy może ulec wydłużeniu, za co Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
5. W przypadku płatności przelewem termin ten należy liczyć od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.     6. Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub  uszkodzenie Produktu, obowiązany jest sporządzić w obecności Przewoźnika protokół zastrzeżeń, określając precyzyjnie ilość i rodzaj Towarów oraz ich uszkodzenia zgodnie z procedurą obowiązującą u danego Przewoźnika oraz dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
7. Koszty wydania i odebrania Towarów będących przedmiotem Zamówienia złożonego przez Klienta ponosi Klient.                                                                                                8. Z chwilą wydania Towarów będących przedmiotem Zamówienia złożonego przez Klienta Przewoźnikowi lub bezpośrednio Klientowi (w przypadku odbioru osobistego)  przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.                                                                                9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania Przewoźnika.                                                                          10.   Sprzedawca nie odpowiada za szkody wynikłe z niepoprawności danych podanych przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, spowodowanych przez błędne podanie danych kontaktowych lub adresu odbioru.                                                                                                                                                               11. Przyjmuje się, że osoba odbierająca Towary w imieniu Klienta jest osobą upoważnioną przez niego do dokonania odbioru dostawy i podpisania się w jego imieniu na dokumencie dostawy, jak również dokonania innych czynności z tym związanych.                                                                                          12.  Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania Przewoźnika.                                  13. W przypadku jednokrotnego nieodebrania przez Klienta Zamówionych Towarów, jeżeli były one dostarczane za pośrednictwem Przewoźnika, lub nieodebrania ich w terminie 7 dni od otrzymania powiadomienie o gotowości Towaru do odbioru w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy, Sprzedawca ma prawo rozwiązać zawartą Umowę z Klientem w trybie natychmiastowym. Ponadto Klient jest zobowiązany do zapłaty kosztów poniesionych przez Sprzedającego z tytułu nieodebrania Towarów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie.                                                                                                          ( Regulamin  rozdział X. Sposoby, termin i koszt dostawy)  
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl